VÝZKUM A ANALÝZA DAT
Brand positioning
Svou pozici vůči konkurenci si musí před vstupem na trh nalézt každá značka. Pomůžeme vám se od vaší konkurence odlišit, ujasnit si příběh vaší značky i vybrat pro váš produkt nejvhodnější segment trhu.
Péče o zákazníky
Loajalita zákazníků je zásadní pro každou společnost. Naši odborní konzultanti vám jí pomohou dosáhnout zdokonalením komunikace produktů a služeb, procesu prodeje i následné péče o zákazníky.
Zákaznická cesta a digitální střetnutí
Příprava tiskovin a POS materiálů je jedním ze základních prvků. Pochopit potřeby, možnosti a rozhodovací procesy zákazníka ještě předtím, než vstoupí do prodejního místa, je v dnešní době velice důležité. V kamenné prodejně je pak vhodné využít digitálních a interaktivních nástrojů, které zákazníkovi představí další zásadní výhody produktu nebo služby.
Zvyšování spokojenosti a loajality zákazníků
K péči o zákazníka patří také dílčí procesy v podobě představení a nastavení nástrojů ke zvyšování zákaznické spokojenosti a loajality. Transparentnost, znalost zákazníka, udržení důvěryhodnosti a emočního náboje spojeného se značkou jsou v tomto směru klíčové.
Analýza potenciálu trhu
K péči o zákazníka patří také dílčí procesy v podobě představení a nastavení nástrojů ke zvyšování zákaznické spokojenosti a loajality. Transparentnost, znalost zákazníka, udržení důvěryhodnosti a emočního náboje spojeného se značkou jsou v tomto směru klíčové.
UX testy
Testování uživatelské zkušenosti a návrhy implementace do dalšího vývoje produktů a služeb jsou specifickou oblastí marketingu. Uživatelské testování může být statické nebo dynamické, může se zaměřovat na dílčí části nebo hledat nová neotřelá řešení. Díky našim UX specialistům získáte zpětnou vazbu spojenou se zkoumáním, vyhodnocením nebo optimalizací dílčích i celkových inovací, které přicházejí s funkcemi, formou, aplikacemi nebo systémy.
Segmentace zákazníků
Na základě vyhodnocení geografických, demografických, sociekonomických a psychologických kritérií vytvoříme přehled jednotlivých segmentů trhu, které následně analyzujeme.